ԵԱՏՄ անդամ պետությունների տարածքում կիրականացվեն կաբոտաժային բեռնափոխադրումներ

ԵԱՏՄ անդամ պետությունների տարածքում կիրականացվեն կաբոտաժային բեռնափոխադրումներ

22.02.2017

Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) անդամ պետությունների տրանսպորտի բնագավառի լիազոր մարմինների ղեկավարների 6-րդ խորհրդակցությունն այս տարի անցկացվեց Հայաստանում: Փետրվարի 11-ին` աշխատանքային քննարկումից հետո, մասնակից նախարարները լրագրողների հետ ճեպազրույցի ընթացքում ներկայացրին խորհրդակցության ժամանակ քննարկված հարցերն ու ձեռք բերված պայմանավորվածությունները:


ԵՏՀ էներգետիկայի էներգետիկայի և ենթակառուցվածքների կոլեգիայի անդամ (նախարար) Ադամկուլ Ժունուսովը հանդիպումը շատ արդյունավետ գնահատեց: Նրա խոսքով` ձեռք բերվեցին պայմանավորվածություններ օրակարգի բոլոր հարցերի շուրջ: Մշակվեց «Ճանապարհային քարտեզի» պատրաստման աշխատանքի հայեցակարգը: Դրանով կզբաղվի աշխատանքային խումբը, որը կգլխավորեն անդամ երկրների փոխնախարարները: Այդպիսի մոտեցումը թույլ կտա միության տարածքում մինչև 2025 թվականը հանել տրանսպորտային բոլոր տեսակի փոխադրումների սահմանափակումները և արգելքները:


«Կգործարկվի տրանսպորտային ծառայությունների ընդհանուր շուկա: Դրանից ակնկալում ենք մեր երկրների տնտեսությունների որակական փոփոխություն և բնակչության կենսամակարդակի բարձրացում»,- նշեց Ադամկուլ Ժունուսովը:

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը, շնորհակալություն հայտնելով խորհրդակցության մասնակիցներին, նշեց, որ ձեռք են բերվել մի շարք կարևոր համաձայնություններ, ստորագրվել են փաստաթղթեր, մասնավորապես, ԵԱՏՄ տարածքում ավտոմոբիլային կաբոտաժային փոխադրումներն ազատականացնելու շուրջ: «Սա նշանակում է, որ ԵԱՏՄ անդամ մի երկրի բեռնափոխադրող ընկերությունը կարող է միջազգային փոխադրումների ճանապարհին բեռներ փոխադրել մի կետից մյուսը միության անդամ մեկ այլ պետության տարածքում»,- պարզաբանեց Վահան Մարտիրոսյանը:


ՌԴ տրանսպորտի նախարար Մաքսիմ Սոկոլովն ընդգծեց, որ սա կնվազեցնի բեռնափոխադրման ծախսերը, ինչն էլ կհանգեցնի փոխադրվող ապրանքների գների նվազման:

Մ. Սոկոլովը նաև նշեց, որ կաբոտաժային բեռնափոխադրումների սահմանափակումներ կան ամբողջ աշխարհում: «Նույնիսկ Եվրոպական միությունում, որը բավական երկար ինտեգրման ճանապարհ է անցել, կաբոտաժային փոխադրումները շատ մտահոգիչ թեմա են, և հիմնականում երկրները դա թույլ չեն տալիս իրենց տարածքում: Մենք այս հարցի շուրջ կարողացանք փոխհամաձայնության գալ, իսկ դա նշանակում է, որ նպատակ ունենք խորացնելու տնտեսությունների ինտեգրումը տրանսպորտային ծառայությունների ոլորտում»,- ընդգծեց Մաքսիմ Սոկոլովը:


Ռուսաստանի տրանսպորտի նախարարի խոսքով` հաշվի առնելով Հայաստանի աշխարհագրական դիրքը և այն, որ ուղիղ տրանսպորտային կապեր (բացառությամբ օդային) չունի ԵԱՏՄ անդամ պետությունների հետ, իրենք հակված են համագործակցության տարբեր ձևաչափերի, այդ թվում՝ երրորդ երկրների հետ բանակցությունների, որպեսզի մեղմվեն Հայաստանի համար առկա տրանսպորտային անհարմարությունները:

Խորհրդակցության մասնակիցները անդրադարձել են նաև ԵԱՏՄ անդամ պետությունների մայրաքաղաքների միջև ուղիղ ավիաչվերթների անհրաժեշտությանը:

Այլ Նորություններ

Վերին Լարս տանող ճանապարհին սահմանափակումներ են սահմանվել

2018-11-30

Արտակարգ իրավիճակ Վերին Լարսում. օրեր շարունակ հայ վարորդները պատանդ են մնացել

2018-11-12

Հակոբ Արշակյանը նշանակվեց տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար

2018-10-04

Հայաստանը ցանկանում է Հյուսիսային Կովկասում 2 լոգիստիկ կենտրոն ստեղծել. դեսպան

2018-09-25

Հայկական բեռնատարները 2-3 ժամ փակել են Բագրատաշենի անցակետը

2018-09-15

Իրան - Հայաստան երկաթգծի կառուցման համար պետությունն այսօր այդ բյուջեն չունի. նախարար

2018-09-04

Լարսի կուտակումների «մեղավորը» Բաթումին է. ըստ նախարարը այդտեղ քաղաքական խնդիր չկա

2018-09-04

Սեպտեմբերի 1-ից հացահատիկի բեռների փոխադրումների սակագները Փոթի-ՀՀ հաղորդակցությունում նվազում են 52%-ով

2018-09-03

Որո՞նք են Լարսում խոշոր կուտակումների հիմնական պատճառները. խորհրդակցություն անցակետում

2018-08-07

Նախարար Աշոտ Հակոբյանը մեկնում է Վերին Լարս

2018-08-06

Խուսափեք Լարսով Հայաստան ժամանելու տարբերակից. Հերթի երկարությունը հասնում է 9-10 կմ-ի. փոխնախարար

2018-08-05

Աշխատում է Ձեզ հետ

Քրիստինե Սուքիասյան - Մենեջեր
natalipharm
Գովազդ կայքում
Яндекс.Метрика
Besucherzahler
счетчик посещений
contador de visitas счетчик посещений