Որո՞նք են Լարսում խոշոր կուտակումների հիմնական պատճառները. խորհրդակցություն անցակետում

Որո՞նք են Լարսում խոշոր կուտակումների հիմնական պատճառները. խորհրդակցություն անցակետում

07.08.2018 աղբյուր : www.news.am

Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունից NEWS.am-ին հայտնում են, որ խորհրդակցության ժամանակ քննարկվել են Լարսի անցակետում ստեղծված իրավիճակը և խոշոր կուտակումների հիմնական պատճառները:

Ռուս գործընկերները ներկայացրել են որոշակի վիճակագրական տվյալներ: Նրանք նշում են, որ, ի տարբերություն 2017 թվականի տվյալների, 50 տոկոսով աճել է մարդատար մեքենաների, զբոսաշրջիկների՝ անցակետից օգտվելը: Ըստ կանխատեսումների՝ առաջիկայում այդ աճը կշարունակվի:

Լարսի անցակետը, համաձայն կանոնակարգի, ունի նախագծային անձնագիր, ըստ որի՝ այն օրական պետք է սպասարկի առավելագույնը 170 բեռնատար ավտոմեքենա, 3000 ֆիզիկական անձի, սակայն օգոստոսի 5-ի դրությամբ փաստացի սպասարկվել է 500 բեռնատար մեքենա և 15 հազար քաղաքացի:

Ռուս գործընկերների փոխանցմամբ՝ քանի որ անցակետում առաջնահերթությունը տրվում է մարդատար ավտոմեքենաներին, հետևաբար, ուղղակի փոխկապակցված ձևով, բեռնատար մեքենաների թողունակությունը նվազել է: Երբ լինում են մարդատար տրանսպորտային միջոցների կուտակումներ, Լարսի անցակետի սպասարկող բոլոր ուղիները տեղափոխվում են սպասարկելու մարդատար մեքենաներին:

Ռուս գործընկերները տեղեկացրին, որ շուրջ 2 շաբաթ առաջ անցակետում տեղի է ունեցել Մոսկվայից ժամանած մի խումբ պաշտոնյաների խորհրդակցություն: Ռուսական կողմը, ևս մտահոգ լինելով առաջացած կուտակումներով և քաղաքացիներին պատճառվող անհանգստությամբ, որոշում է կայացրել, որպեսզի շահագրգիռ բոլոր գերատեսչությունները շատ կարճ ժամկետներում ներկայացնեն առաջարկություններ, որոնցով հնարավոր կլինի բարձրացնել թողունակությունը՝ հաշվի առնելով նաև անցակետի աշխարհագրական բարդ դիրքը: Նրանց համոզմամբ՝ պետք է արդիականացվեն որոշ կանոնակարգեր և տրվեն ինժեներական լուծումներ:

Հայաստանի իշխանությունները, օգտագործելով երկու երկրների միջև գործող հարաբերությունները, կփորձեն պարզել, թե ռուս գործընկերները ինչ հեռանկարանային լուծումներն են նախատեսում իրականացնել:

Նշենք, որ հայկական կողմից խորհրդակցությանը մասնակցել են տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը, Վրաստանում Հայաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ռուբեն Սադոյանը, Դոնի Ռոստովում ՀՀ գլխավոր հյուպատոս Վարդան Ասոյանը:

Այլ Նորություններ

Լոգիստիկայի բնագավառը կորոնավիրուսի լույսի ներքո ...

2020-06-01

Կաբոտաժային բեռնափոխադրումների անլուծելի հարցերը ԵԱՏՄ տարածքում ...

2020-05-21

Կանոնավոր բեռնային փոխադրումներ՝ Զվարթնոց միջազգային օդանավակայանում ...

2020-05-13

Աջակցութուն ավտո բեռնափխադրողներին COVID-19 պայմաններում ...

2020-05-05

COVID-19 / Բեռնափոխադրումներ ...

2020-04-28

Կորոնավրուսը և բնագավառը ...

2020-04-24

COVID-19 / Բեռնափոխադրումներ ...

2020-04-17

COVID-19 / Բեռնափոխադրումներ ...

2020-04-14

Կորոնավրուսը և բնագավառը ...

2020-04-14

COVID-19-ի հետևանքը տրանսպորտի և լոգիստիկայի վրա ...

2020-04-10

ԱՀԿ-ն հայտնում է Համաշխարհային տնտեսության ծավալները կնվազեն 13-32% ...

2020-04-09

COVID-19 / Բեռնափոխադրումներ ...

2020-04-07

Ձեզ հետ աշխատում է

Աննա Միկոյան - Մենեջեր
Яндекс.Метрика
Besucherzahler
счетчик посещений
contador de visitas счетчик посещений